faq

KADA VYKSTA MANKŠTA?
Darbuotojų ir vadovo bendru susitarimu mankšta visada vyksta pertraukų metu arba keliskart per savaitę pakoreguojamos darbo valandos (pvz.: atsisakoma ilgosios pertraukos vidurdienį ir mankštinamasi likus valandai iki darbo pabaigos)
Dažniausiai pasirenkama - vidurdienio mankšta. Lengvai užkandama likus valandai iki užsiėmimo ir praėjus pusei valandos po jo.

AR VISI DARBUOTOJAI MANKŠTINASI DRAUGE?
Moterys ir vyrai dažniausiai nori mankštintis atskirai. Uždavinys lengvai įgyvendinamas ir sveikintinas. Mišrios darbuotojų grupės, beje, taip pat turi privalumų.

AR ŠI MANKŠTA TINKA VISIEMS BE IŠIMTIES?
Užsiėmimas tinka ir ilgai nesimankštinusiam žmogui (tikrai „įkasite“), ir sporto klube besilankančiam, ir maratonui besiruošiančiam (tikrai „varnų negaudysite“).
Mankšta tinka bet kokio amžiaus suaugusiam žmogui.
Padrąsinsime: amžius, šeimyninis statusas, svoris, politinės pažiūros, tingėjimo įpročiai, apimtys, temperamento tipas ir mylimos humoreskos apie sportą kilnojant puodo dangtį - mankštoje nesvarbūs. Kviečiame visus! Ypač tuos, kuriems labiausiai nesinori.

KOKIA APRANGA/APAVAS REIKALINGA MANKŠTAI?
Mankštai tinka bet kokia judesių nevaržanti apranga. Mankštinamės su kojinaitėmis arba basomis.
Paminėsime, kad visada patogiau ir maloniau mankštintis su sportine apranga, kuri išgarina prakaitą ir nesukelia varžymosi dėl permatomo audinio ar iškirpčių.

KAIP GREITAI IR KOKIŲ REZULTATŲ TIKĖTIS?
Rezultatų tikėkitės jau po pirmojo užsiemimo: tiesiog pasijusite lengvesni, kūnas prabus, pajusite ramybę, vėliau - energijos antplūdį, pagerės miego kokybė, išnyks galvos skausmai ir tingulys.
Jeigu kreipsite dėmesį į trenerio patarimus ir atliksite papildomus korekcinius pratimus, pamažu pradės taisytis sveikatos bėdos - apmalš nugaros, kojų skausmai, pagerės psichologinė savijauta.
Turėkime omenyje, kad daugybės sveikatos sutrikimų priežastys esti psichologinės. Mes savo mankštą drąsiai vadiname terapine, kai kalbama būtent apie tokius nusiskundimus.

AR ŠI MANKŠTA PADĖS NUMESTI SVORIO?
Ir taip, ir ne. Mūsų mankšta žemo intensyvumo, todėl siaurąja fizine prasme kūno svoris neturėtų kisti.
Tačiau!
Kūno svorio korekcijoms, kurios prasideda mitybos sureguliavimu ši mankšta yra tikrai pakankama. Be to, pasikeitus ir darniai dirbant psichinei, fizinei bei dvasinei žmogaus esybei - kūno svorio pokyčiai visada įvyksta reikalinga kryptimi.
Pirmiausiai pajudėkime, o tada, jei tik patys panorėsite (greičiausiai taip ir bus), rekomenduosime specialistus parengsiančius mitybos programą.
Svarbiausia - sistemingumas! Mankštinamės ir valgome su meile ne kartais ir ne kaip patogiau, o taip - kaip geriau. Ir nuolatos. Per amžius.

AR MANKŠTA TINKA TURINTIEMS SVEIKATOS BĖDŲ?
Mes labai skrupulingai atsižvelgiame į esamus sveikatos nesklandumus ir pritaikome pokyčius kiekviename pratime. Patikiname – mankšta ne tik saugi, bet ir harmonizuojanti.
Tačiau svarbu ir tai, kad jei mankšta grupinė - ji universali. Negalime pažadėti, kad pagysite, jei turite konkrečią problemą, pavyzdžiui stuburo išvaržą. Konkretiems atvejams, taikomas konkretus gydymas.
Garantuojame, kad mūsų treneriai patyrę ir gebantys koreguoti pratimus - todėl atsakymas visada - mankštinkitės atsargiai ir su meile savo kūnui - jei gali būti geriau - būtinai taip ir bus.

Atsakomybę už savo sveikatą prisiima besimankštinantys, todėl:

Jeigu turite sveikatos sutrikimų, kurie kelia susirūpinimą, būtinai apie tai pasakykite treneriui prieš užsiemimą!

Jeigu esate nėščia arba yra tikimybė, kad esate nėščia - būtinai apie tai pasakykite treneriui prieš užsiemimą!

Jeigu nesate tikras, ar verta minėti savo sveikatos niuansus treneriui, labai prašome ir drąsiname - būtinai pasikalbėkite su treneriu prieš užsiemimą.

Ūminio susirgimo atveju mankštintis nerekomenduojame.

Esant rimtesniems sveikatos sutrikimams, vedame ir asmeninius susitikimus arba užsiėmimus labai mažose grupėse (2-3 žmonės).

AR MANKŠTOS METU STIPRIAI PRAKAITUOJAMA?
Užsiėmimo intensyvumas, tai bendras specialisto ir grupės susitarimas. Svarbiausia paminėsime – prakaitas upeliais nežliaugia ir pasinaudoję asmeninėmis higienos priemonėmis galite persirengti darbo drabužius.

MAN ŠI MANKŠTA LABAI PATINKA, TAČIAU NIEKAIP NEGALIU PRIKALBINTI SAVO KOLEGOS PRISIJUNGTI.
Rekomenduojame stipriai kolegos nekalbinti. Pamatysite, jog kur kas maloniau mankštintis grupėje žmonių, kurių bendras motyvacijos lygis yra labai aukštas.
Todėl, jei įkvėpsite kolegas savo teigiamais pokyčiais, jie prisijungs patys. Tik pasigirkite, kad žinotų - kur tos švytinčios akys užsidega.

PASKATINSIME:
JEI KYLA KITŲ SUDĖTINGŲ KLAUSIMŲ – ATSAKYMAS Į JUOS DAŽNIAUSIAI PATS PAPRASČIAUSIAS:
TIESIOG PRADĖKIME JUDĖTI!